Marimedis_logo light
Search
Close this search box.

Garantija ir gražinimas

Įsigijote netinkamą gaminį?

  • Jei norite atsisakyti įsigytos prekės (-ių), galite tai padaryti ne vėliau kaip per 7 darbo dienas nuo jos pristatymo dienos.
  • Jei Jums buvo pristatyta nekokybiška prekė (-ės), informuokite mus apie tai el. paštu info@marimedis.lt . Paaiškėjus, kad prekė (-ės) yra nekokybiška, šią prekę (-es) pakeisime nauja. Jei nekokybiškos prekės neturėsime galimybės pakeisti nauja, už šią prekę (-es) grąžinsime sumokėtus pinigus. Pretenzijos dėl nekokybiškos prekės (-ių) priimamos per 7 dienas nuo pristatymo dienos.

Primename, kad:

  • Grąžinama prekė (-ės) turi būti su nepažeistomis etiketėmis ir originalioje nepažeistoje pakuotėje. Nebent grąžinama nekokybiška prekė, kurios kokybės nustatymui reikėjo pašalinti įpakavimą.
  • Grąžinama prekė (-ės) turi būti pirkėjo nesugadinta, nenaudota ir nepraradusi prekinės išvaizdos.
  • Grąžinant ar keičiant prekę, būtina pateikti pirkimo dokumentą (perkant gautą sąskaitą).
  • Kokybiškų grąžinamų ar keičiamų prekių siuntimo (grąžinimo) kaštus padengia pirkėjas.
  • Jeigu pristatėme Jums ne tą prekę (-es), apmokėsime jos grąžinimo ir naujos prekės (-ių) siuntimo kaštus.
  • Prekių kokybės aprašymai pateikiami prekių kortelėse.